Over ons

Al meer dan 15 jaar passie voor uitzenden

Iedere dag weer proberen we met passie en gedrevenheid onze medewerkers en opdrachtgevers blij te maken. Dit door snel maar zorgvuldig de juiste vakkracht bij de juiste job en de juiste opdrachtgever te krijgen. We doen dit middels een persoonlijke manier van werken. Het begint bij aandacht en focus richting onze opdrachtgevers.

Vragen? Neem vooral contact op.

We doen wat we beloven en werken graag met afspraak = afspraak. Daarnaast begeleiden onze jobcoaches onze medewerkers 24/7 en zorgen dat het bij hen aan niets ontbreekt. We geloven dan ook in duurzame samenwerkingen en werken daar ook naar. Onze jarenlange ervaring maakt wie we zijn en hoe we het doen. Hier zijn we trots op!

Contact opnemen

2002

Vanuit een zolderkamer werden de eerste 10 medewerkers gezocht in Polen
om vervolgens te plaatsen bij de eerste opdrachtgever.

2006

Het bedrijf maakt een gestage groei door en telt 80 medewerkers
vooral actief in de bouw en afbouw.

2011

De economische crisis laat zijn sporen achter in de economie. JJM blijft het desondanks goed doen en groeit door naar 100 medewerkers.

2016

Er wordt enorm hard gewerkt aan procesverbetering en kwaliteit van huisvesting.
Ook de groei zet weer door.

2018

Een nieuw kantoor, een nieuwe inrichting. Het aantal medewerkers bedraagt
momenteel 155.

2019

Er wordt flink geïnvesteerd in nieuwe huisvesting, het wagenpark en de interne organisatie. Er zijn bij JJM op dit moment 176 medewerkers werkzaam.

Zomer 2019

Omwille van de groeiplannen en de huidige groei is besloten om het hoofdkantoor te verhuizen naar een groter pand gelegen naast het huidige kantoor.

2020

We zitten inmiddels in ons fijne nieuwe kantoor en iedereen heeft zijn plekje gevonden.

2020

Er vinden vele veranderingen en uitdagingen plaats. Invoering van de WAB, Stikstof, Pefas en niet te vergeten wordt de wereld geraakt door Corona

2020

Ondanks al deze uitdagingen is JJM in staat geweest haar groei door te zetten naar bijna 200 medewerkers en nog meer tevreden opdrachtgevers

2021

Ondanks Corona hebben we alle medewerkers aan de gang kunnen houden. Daarnaast hebben we onze processen verder kunnen optimaliseren.

2021

We zijn hebben daarnaast een record behaald van 6500 uren per week. En dit puur voor vakkrachten. Hier zijn we enorm trots op!

2022

Ons bedrijfslocatie zal flink worden uitgebreid en er wordt begonnen met een eigen opleidingscentrum voor vakkrachten.

Onze succesfactoren